Prezentare generală > Afacerea
Scurtă descriere a afacerii
|
Societatea are achiziţionată o linie tehnologică de fabricare a cerealelor — fulgi de porumb, grâu, orez, chips — din India, având o capacitate de producţie de 60kg/oră. În prezent, în România, este a doua fabrică de producţie pentru obţinerea fulgilor. Produs natural 100%. Materia primă importată este însoţită de certificat ISO9001, certificat de calitate, certificat fitosanitar. Toate materiile consumabile din ţară având la rândul lor certificate de calitate. Controlul calităţii fiind efectuat ritmic pe şarje de lucru, având la bază buletine de analiză.
În urma realizării probelor tehnologice şi realizarea produsului finit, ambalaj individual folie polipropilenă, respectiv cutii de carton realizate la un nivel ridicat de profesionalism, s-au efectuat mai multe oferte — studii de piaţă în partea de nord-vest-sud a ţării, constatându-se că produsul este căutat, având şi un preţ accesibil faţă de cele actuale pe piaţă.
În urma studiului efectuat s-au constatat diferenţe mari de preţuri, faţă de concurenţă. Societatea noastră dă posibilitate omului de rând pentru a cumpăra aceste produse naturale la un preţ accesibil pentru întreaga familie.
|
Influenţa asupra mediului
|
Societatea nu face parte din categoria mijloacelor de tratare poluantă şi neutralizare a acestora.
Societatea lansează produsul CornFlakes Max® cu marcă înregistrată, la cutii de 250g, fiind ambalate în folie de polipropilenă, respectiv cutii de carton, având cod de bare şi explicativ date privind valoarea nutritivă, ingrediente, termen de valabilitate, fiind uşor de manipulat, produs care este solicitat de către copii, adolescenţi şi familiile tinere. Un produs natural, având un procent de 100%. NU CONŢINE EMULGATORI (E).
Produsul este prezentat şi sub formă de gramaje mai mici, respectiv 100g şi 150g în folie tipărită, având cod de bare şi explicativ date privind valoarea nutritivă, ingrediente, termen de a fi consumate, lot.
Vânzarea se face cu ridicare de la poarta fabricii.
|
Segmentul de piaţă
|
Produsul alimentar este adresat copiilor, adolescenţilor şi familiilor tinere.
|
|
|